Plotka

"Starsza" pani ?

3/19/2011Anonimowy

Takich sytuacji jak opisana tutaj było w moim sl'owskim życiu parę. Pierwsza wydarzyła się dobre 2 lata temu. Poznałam interesującego Pana. A co za tym idzie chyba nie musze się jakoś specjalnie rozpisywać. Długie, ciekawy rozmowy, które nie miały końca. Wspólne zwiedzanie najbardziej enigmatycznych zakątków sl, wspólne pomysły. A z czasem wspólna ciekawość samych siebie w rl. I tutaj... niespodzianka! Nagle okazuje się, że ten mężczyzna...jest młodszy ode mnie o jakieś 4-5 lat?? Gdybym miała za sobą powiedzmy 50 wiosen nie byłoby to chyba aż tak wielkim zaskoczeniem. Ale jeśli odjąć te 5 lat od dajmy na to 25, to różnica jest kolosalna. I co teraz? Po zabawie? Bo jak mam dalej bawić się wiedząc, ze pan po drugiej stronie ledwo, co skończył liceum?

Często się nad tym zastanawiałam. Przecież to 2 życie. Tutaj nie liczy się wiek, wygląd, wykształcenie, czy status społeczny. Niestety wiek zadecydował o dalszej znajomości. Już nie widziałam pełnej pozytywnych chwil zabawy, już nie umiałam przenieść się wyobraźnią wspólnie z moim znajomym. Jest dla mnie za młody, zbyt mało doświadczony, przestał być tym męskim, fajnym facetem. Jest dzieciakiem :) Nie powiem, bo fajnym, mądrym i na poziomie dzieciakiem :) Ale to już nie to.

Następną taka WPADKE zaliczyłam rok temu. Chociaż byłam przekonana, że to już się nie zdarzy. Nie oszukujmy się...Poznać 20latka a 30latka po słowie pisanym nie jest trudno. Ale są tacy, którzy nie dorastają 30 a nawer40latką do pięt.
Wiem, że są kobiety, które totalnie nie biorą pod uwagę różnicy wieku. Ale na ogół są to panie, które przekroczyły magiczna liczbę 40:) To nie jest coś złego. Jeśli oboje wiedzą o tym i czują się w tym dobrze, dlaczego nie?:)
Teraz staram się w miarę szybko nie tyle zgadywać, ale pytać wprost ile mój nowy znajomy ma lat. Oczywiście pytanie to nie pada w pierwszych zdaniach tuż po zapoznaniu.

(on)- Cześć. Można zaczepić?:)
(ja)-Cześć. A ile masz lat??

A teraz najgorsze;) Ostatnio zauważyłam, ze im jestem starsza w rl, tym mniej biorę do siebie taką różnice wieku jak 1-2 lata. Czyli jeśli poznaje mężczyznę, który jest młodszy o 2 lata...nie czuję się starsza od niego. A jak to będzie wyglądało, gdy będę miała 50 lat? Boże dopomóż..;)
http://www.youtube.com/watch?v=nIjVuRTm-dc

You Might Also Like

6 komentarze

  1. "(on)- Cześć. Można zaczepić?:)
    (ja)-Cześć. A ile masz lat??"

    Ty jakaś nie życiowa jesteś! Ja tak zawsze rozpoczynam rozmowę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zaczne tak robic :) Szkoda czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie mogę z tym zgodzić. Nie Można oceniać ludzi po wieku. Nie raz spotyka się trzydziesto latka, który ma miej w głowie niż nie jeden dwudziesto latek. Nie znam cię ale chyba masz kompleksy na swoim punkcie a dokładnie wieku. Ja mam znajomych w różnym wieku rozpiętość w latach dochodzi do dziesięciu lat. I razem świetnie się bawimy, mamy sporo wspólnych cech i tematów. A rozpiętość wiekowa bardzo dobrze wpływa na każdego z nas. Uczymy się od siebie wszyscy. A tacy ludzie którzy z góry kogoś skreślają bo jest młodszy o pięć lat są ograniczeni takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I tutaj trafiony zatopiony:) Za chwile stuknie 30stka. I mam starszny kompleks. Mowie powaznie :( Od 2 lat nie obchodze urodzin bo juz nie lubie. Ale nie o tym. Jesli chodzi o zwykle znajomosci to ok. Moja wspolniczka z blogu, jedna i druga tez sa mlodsze i nasza nic do teo naszej znajomosci :)) Ale jesli jest to mezczyzna ktory z gory ma zaplanowany flirt...ja nie potrafie tak. Wiem, ze to nie fair. Przepraszam. I zgodze sie z Toba. Wiele razy spotkalam 20latka ktory mial w glowie o wiele wiecej niz taki 30 a nawet 40latek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok najwidoczniej źle odczytałem intencje i sens artykułu. Ale powiem ci jedno po trzydziestce zaczyna się druga młodość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga młodosc? :) Anonimowy..jestes mezczyzna :) Nie martwisz sie zmarszczakami, ubytkami w jędrnosci ;) czy cellulitem nawet ! Jeju..na co ja to pisze :) No to juz wiesz jaki byl sens mojej wypowiedzi :))

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy