Wydarzenia

Blondynki- wstęp wzbroniony !!!!

3/25/2011Anonimowy


Dostałam dziś notkę. Całkiem zwykły temat: Konkurs fotograficzny organizowany przez Piwnice Pod Aniołami. Czytam, czytam...czytam i oczom nie wierzę.
O członkach Piwnicy różnie się ludzie wypowiadają. Osobiście zawsze szanowałam tych, którzy tam przesiadywali. Mili, kulturalni ludzie, zdolni, inteligentni, z poczuciem humoru. Nie ukrywam, że pierwsze rozmowy nie należały do miłych. Miałam wrażenie, ze każdy kto chciał przycupnąć na dłużej niż kilka chwil przy ich ognisku traktowany był jak intruz. Ale co się dziwić..w SL błaznów wyśmiewających się z drugiego nie brakuje. Dlatego dziwi mnie sposób, w jaki została napisana notka odnośnie konkursu fotograficznego.
Punkt dotyczący wpłat za oddanie głosu oraz za samo zgłoszenie zdjęcia do konkursu jest sprawą prywatną organizatorów. Nie muszę się z nim zgadzać ani ja, ani cała reszta. Koszt zgłoszenia zdjęcia to 50l, a koszt oddania głosu- 5l. Natomiast dwa punkty regulaminu nie zrobiły na mnie dobrego wrażenia. I nawet jeśli dobrze wiem co autor miał na myśli, to uważam, że tego typu uwagi powinien sobie zatrzymać dla siebie.

Oto one:
9. Na pytania typu "dlaczego zamieszczenie zdjecia kosztuje 50L, a glos 5L" bedziemy odpowiadac, bo tak !!!!!!!
10. Na pytania zadawane przez blondynki wogole nie będziemy odpowiadać.

Jeśli to miało być śmieszne, to poczucie humoru osoby, która stworzyła ten regulamin jest fatalne. Ja rozumiem, ze autor miał na myśli te "blądynki". A może to celowe zagranie wymierzone prosto w ex małżonkę. Oczywiście tą w sl, bo jaki kolor włosów nosi realna nie mieliśmy okazji się przekonać (to taki nasz żarcik, równie błyskotliwy i na miejscu jak ten z regulaminu :))

I co jeśli ktoś pragnie zadać to straszne pytanie, którego tak się boja twórcy konkursu? :) Odpowiedź BO TAK !!!!!! nie jest ani mila, ani kulturalna. Bo przecież za takich właśnie starają się być postrzegani Ci, którzy wzięli się za konkurs.
Pomysł ich, pieniądze tez ich. Ich tez zabawa i życie. Szkoda tylko, ze jestem blondynką. I nie mogę osobiście zapytać organizatorów co im przyszło do głowy, aby pisać w tak obraźliwym tonie. Znam się na żartach, ale żartów o blondynkach nie lubię :).
Zaraz, zaraz! Znalazłam jakieś czarne włosy... Chociaż... Już nie będę o nic pytała. Jakoś straciłam ochotę :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. O.o A czy można zadawać pytania kamuflując sie czarną farbą?:P

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Mozna. Pani czarna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do 5 L$ ta są 2 opcje. Albo organizatorzy chcą by konkurs wygrały fajne prace a nie "fajne z wieksza iloscią znajomych". Lub chcą poprostu zarobic na nagrody:)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy