Ciekawe miejsca

A Ty? Zaryzykujesz?

3/16/2011Wer


Zwiedzanie to nieodłączna część mojej wirtualnej egzystencji. Choć ostatnimi czasy stwierdzam, że widziałam już chyba wszystko. To właśnie jeden z minusów bycia sl-ową weteranką.


Mam specyficzny gust, jeśli chodzi o miejsca. Mam również swoja listę wymagań, którą musi spełniać dany sim, aby znaleźć się w „ulubionych”. W gruncie rzeczy wymagania nie są zbyt skomplikowane: musi być przestronnie, nie zbyt tłoczno i koniecznie musi mieć to coś, co tworzy atmosferę miejsca.


Takie właśnie jest Risk City. Autorka projektu SuzelaRousse Milo przyłożyła rękę do każdego detalu. Pełno tu oddzielnych skyboxów, każdy w innym, wyjątkowym stylu, nieokreślonych instalacji, dziwacznych tekstur i pose balls, intrygujących poprzez swoje „Dont try that!”, „upss”, „risk that?”.




A wszędzie unoszą się opary tajemniczości, niebezpieczeństwa i zmysłowości.


Nie jest to typ pięknego, bogatego w kolory simu. Ale zdecydowanie jest to raj dla fotografów i wielbicieli nieco przezornej sztuki. Suze stworzyła również sklep z dość niekonwencjonalnymi przedmiotami… sama skusiłam się na kilka drobiazgów.







You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy