Ciekawe miejsca Wydarzenia

Biuro SLD w Second life

7/18/2011Wer

O nowej siedzibie Sojuszu Lewicy Demokratycznej jest dziś bardzo głośno w telewizji. Ja o inicjatywie SLD dowiedziałam się jakąś godzinę temu dzięki poczcie pantoflowej. Od razu wpisałam "Sojusz Lewicy Demokratycznej" w search i teleportowałam się do dużego budynku, pełnego sloganów, plakatów i zdjęć liderów SLD. Po kilku minutach zaroiło się od awatarów, którymi zapewne podobnie jak mną kierowała czysta ciekawość. Niestety nie zastaliśmy żadnego polityka ale politycy o tej porze pewnie już nie pracują;).

Nie mnie oceniać na ile taka taktyka jest fair w stosunku do zasad ustalonych i panujących podczas tej kampani wyborczej ale jedno jest pewne - biuro już zainteresowało sporą liczbe Polaków a świadczy o tym chociażby liczba awatarów, które dziś spotkałam w Xoanon.

Podobno w planach są debaty z liderami SLD. Z niecierpliwoscią czekam na ciąg dalszy...




Ah! Zapomniałabym. Na miejscu spotkałam Franza Strzeleckiego w poniższym wydaniu:). Pozdrawiam Cię Franz:))!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. bądź pozdrowiona i Ty

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje nieanonimowy anonimowy;)

    tak, jak widac nawet;) co zrobic, kazda metoda jest dobra jesli tylko przynosi rezultaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy