Zakupy

Po krótkiej przerwie...

7/31/2011Wer

...wróciłam. Nie było mnie kilka dni ale z tego co widzę Patina dzielnie radziła sobie z blogiem pod moją nieobecność, za co jej bardzo dziękuję. Moje zniknięcie związane było z pewną osobą, która dla wielu z Was jest bardzo dobrze znana. Więcej szczegółow odnośnie tego spotkania pojawi się na blogu już wkrótce:)

A teraz wracamy do ciuszków.
W sklepie ][AV][ znajdziecie nowy group gift (właściwie to należy dołączyć do grupy Wave - wystarczy wpisać w wyszukiwarkę a następnie sprawdzić notki). Jest nim niebieska tuniko - sukienka. Również w AV dostałam krótką wiązaną na supeł bluzeczkę oraz beżową flexi spodnice. Te dwie ostatnie po 1L$. Nastomiast sixty-nine rozdaje czerwone włosy za 0L$.

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy