Wydarzenia

Impreza Urodzinowa Smelly Cat

9/07/2011Katiusza


Impreza Smelly Cat, odbyła się 03.09 2011 r.  planowo  o godzinie 20:00, przyciągając masę osób, a co za tym idzie także nie mały lag. Jednak nie narzekałam na niego, byłam ponad lag, bo przyleciałam tam świętować  2 urodziny Smelly Cat. Nie wiele jest takich miejsc w Second Life, które przetrwały miesiąc, nie mówiąc już o 2 latach. Smelly Cat przetrwało.

Punkt 20 zaczęła śpiewać ( na żywo! ) Clairede Dirval, po niej miała wystąpić Idella Quandry, ale zaginęła w akcji… Do teraz nie wiem, co tak naprawdę się z nią stało, ale prawdę mówiąc boje się pytać. Sytuacje uratował DJ Mike40, który poprowadził imprezę aż do końca.

Zapraszając mnie do napisania tego posta Wer chciała bym się podzieliła z wami moimi wrażeniami, a więc… Przede wszystkim to poleciałam na imprezę z planem zostania na niej z godzinkę lub dwie, a wyszłam ok pierwszej w nocy, to chyba o czymś świadczy. Muzyka… ani na chwile nie wyłączyłam streama, więc też wnioski nasuwają się same.

Nie małą rozrywka była też dla mnie Trivia ( zabawa w pytania i odpowiedzi), podczas której można było wygrać trochę L$.

Ogólnie podsumowując  - dawno nie bawiłam się tak dobrze!
Dziękuje właścicielom za tą świetnie zorganizowana imprezę, a klubowi Smelly Cat życzę wielu lat tak wspaniałej działalności jaką miał dotychczas!









You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dziękuję za życzenia i cieszę się, że miło spędziliśmy razem czas w Smelly. Nie bój się pytać :) Już wiemy, że Idella miała poważną awarię sprzętu w domu i nawet nie mogła się z nami skontaktować, ale jeszcze podczas imprezy zgłosiła się do nas jej managerka i... Ogłaszamy poprawiny - zaległy koncert Idelli odbędzie się 15 września o 21.00 oczywiście w Smelly :)

    Zapraszamy

    P.S.: A już jutro o 21.00 zapraszamy na koncert przesympatycznego Adama Hoek :) Smelly wraca do formy ;)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy