Wydarzenia

Wszystkiego najlepszego!

9/13/2011Wer


Pozwoliłam sobie na taki dość prywatny wpis, ponieważ chciałam opowiedzieć o pewnej bardzo bliskiej mi osóbce. 



 Poznałam wielu ludzi w SL. Kilka znajomości doczekało się przeniesienia na płaszczyznę rzeczywistości. Jedną z takich osób jest Ona. Ehh, tylko obie wiemy ile ja musiałam walczyć o wspólne spotkanie. Ale udało się, a po jednym spotkaniu nastąpiło następne (myślę, że żadna z nas nie załuje;P) i jestem pewna, że niedługo pojawią się kolejne. Dlaczego tak dobrze się rozumiemy? Ciężko powiedzieć. Teoretycznie znamy się z czasów Bezdomnej. Przez wiele miesięcy byłyśmy wirtualnymi sąsiadkami. Mimo to, nasza znajomość rozkwitła dopiero pewnego wieczoru w Akademii Elektronice, przy dźwiękach muzyki wybieranej przez Statica. Od tego dnia rozmawiałyśmy już codziennie, żeby nie powiedzieć kilka razy dziennie;). Aktywnie uczestniczyła w powstawaniu 2świata (myślę o teraz o 2swiecie inworld) a teraz tworzy z nami blog, z czego jestem niezmiernie zadowolona i za co również jej dziękuję! Tylko ona tak dzielnie igra z ogniem;), tylko ona wie, że w sytuacjach niejasnych należy wskazywać palcem niebo;). Jest najlepszym Bradem Pittem pod słoncem! A tak zupełnie poważnie, zna odpowiedź na każde moje pytanie odnośnie SL. Potrafi świetnie słuchać a bardzo cenię sobie tę cechę u ludzi.

Mowa oczywiście o Katii Millet, która obchodzi 1000 dni w SL. 

Droga Kasiu Z okazji Twoich okrąglutkich 1000 dni Życze Ci kolejnych 1000, samych udanych sl-owych (businesowych nie tylko) transakcji businesowych;), szybkiego powrotu do zdrowia, zdania egzaminków i wielu takich przyjaciół jak my:). Pamiętaj, że zawsze możesz na nas liczyć! Mówię w liczbie mnogiej, ponieważ… zresztą sama się przekonaj dlaczego:) 
Zawsze łatwiej jest mówić o kimś źle, lub prościej jest nie mówić nic. Jednak o naszej jubilatce mogła bym mówić  w samych superlatywach a przychodzi mi to bez większego trudu: Nasza Katia zawsze miła, sympatyczna, otwarta.  Z Katią też przeżyłam wiele sytuacji, w  których okazała sie być bardzo troskliwa, okazując swoją pomoc i zrozumienie. Być może nie znam jej długo, ale wystarczająco by móc powiedzieć, że darze ja swa przyjaźnią  Buziaczki dla Katii i kolejnych 1000dni w tym kolorowym o jakże innym świecie...
 przesyła Patina (menelek)


Witam, nazywam się Franz Strzelecki, jak wiecie od czasu do czasu nagrywam coś do radia 2k. Otóż, mam dla was anegdotkę. Mianowicie, na początku radio 2k nie miało być radiem tylko seks telefonem, w którym miała pracować Katia Milet wraz ze swoim seksownym głosem. Ale po głebszym zastanowieniu stwierdziliśmy, że szkoda żeby ludzie nie widzieli jej biustu, który jest jeszcze lepszy niż w secondlife, i postanowiliśmy otworzyć w związku z tym telewizję o nazwie kąpiele w mleku z Katią Millet i Ewą Sonet.  Projekt wciąż jest w fazie planowania. Pozdrawiam serdecznie,
Franz vel. wielbiciel biustu Katii Milet. 

Kasia to osoba: wrażliwa, czasem nieprzewidywalna, ciągle niewyspana :P  i bywa groźna O.o   A tak poza tym to mój ulubiony pozytywny świr :)  Wszystkiego Najlepszego Emerytko ;)
 Twoja Pysia :P 

Droga Katio, jesteś przesympatyczną kobietą i zarazem świetną nauczycielką ;) W tak pięknym dniu, jak dziś zyczę Ci kolejne 1000 dni, aby ten drugi tysiaczek przyniósł Ci na świat piękne 10T charmedy i jeszcze lepsze 10T walkery ;) Dziękuję Ci za pomocne nauki i za mile spędzony czas. Kurcze to ostatnie zdanie zabrzmiało jak pożegnanie 0.o ,ale nic z tych rzeczy ;p Mam nadzieję, że nasze relacje będą się wciąż utrzymywać na takim poziomie, jak teraz. Wracaj szybko do zdrowia i jeszcze raz wszystkiego naj naj naj najlepszego w kolejne 1000 dni :) 
Waka 

Na dworze słoneczko grzeje, wiaterek sobie wieje, Kasia tysiąc dni obchodzi, aż z wrażenia Heniu  Kasi słodzi, w dniu tak  szczególnym z uśmiechem wręcz cudnym Heniu życzy Kasi sto lat a nawet i przeżyj nasz drugi świat. W skrócie ! Żyj STO LAT ! 
Heniu 

Ale kurcze blade, nie wiem, co mógłbym napisać o Kati...tak dużo tego jest a z drugiej strony w 2 słowach, że po prostu jest kochana ;) 
Armin

Katia Millet... 11 liter. 3 kropki. 1 spacja. 15 znaków. Dla znajomych Katia... 5 liter i 3 kropki. Tyle widać na pierwszy rzut oka. Katia kończy dzisiaj 1000 dzień w sl. Strasznie dużo numerków. Co jeszcze można powiedzieć o Katii? Zaklinaczka koni. Wybitna tatuażystka. Odbiera więcej smsów na godzinę, niż audiotele. Szalony naukowiec. W sekrecie pracuje nad przejęciem kontroli nad światem. To oczywiście tajna infomacja - mogę ją ujawnić tylko dlatego, że nikt w nią nie uwierzy. Przynajmniej dopóki nie będzie za późno... Jak mogę podsumować Katię? Nie mogę. Katia to niepodsumowywalna istota. Jedna z tych, dla których 2+2 to pytanie, a nie odpowiedź. Nie do końca wiem co to znaczy, ale ona by wiedziała. Katia to jedna z osób, które bardzo cieszę się, że dane mi było poznać, nawet jeśli nie pamiętam zbyt wiele. I mam nadzieję, że ona też nie. 1000 dni. Wracamy do punktu wyjścia. I idziemy na 10000. Tego i dużo więcej z okazji tej wyjątkowej daty życzę Katii ja. I liczę na tort. Oby tak dalej Katio!
 Yogi

Znalazłem wiele wspaniałych osób, znalazłem dużo serca i życzliwości, znalazłem radość podarowaną przez ludzi wielu, Znalazłem Ciebie... moja droga Katio 
Milten



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Prawdę mówiąc ze łzami w oczach wybiegłam do kuchni robić sobie kawy. Po prostu nie wiem jak wam wszystkim dziękować, tyle miłych i ciepłych słów… : ))))))

    Dziękuje:
    Wer za przygotowanie tego posta… i jak Ty dotarłaś do tych wszystkich osób ? :*
    Patinie za szalone pomysły i za to, że jest zawsze szczera.
    Franzowi za to ze zawsze potrafi mnie rozśmieszyć… nie zmieniaj się nigdy!
    Joanie za to ze jest moja najlepsza koleżanką nie tyle w SL , ale przede wszystkim w RL.
    Wace za to , że jest takim pilnym uczniem, ale tez za to ze świetnie mi się z nim rozmawia :)
    Heniowi za to ze mimo wielu nieporozumień, wciąż się kolegujemy :)
    Arminowi - bo jest i choć mnie czasem wkurza, to nie chce by się oddalał.
    Yogi’emu za to że zawsze dzieli się ze mną świeżymi nowinami względem Phoenix czy Firestorma
    Miltenowi, za to, ze choć zatraca się w Narnii potrafi odnaleźć drogę powrotna do przyjaciół.
    Po powrocie zapraszam was na imprezkę urodzinową – będzie się działo!

    DZIĘKUJE:*

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy