Ciekawe miejsca Wydarzenia

Academia Electronica

10/11/2011Wer

Academię poznałam jeszcze za czasów Second Krakowa, gdzie w jednej z kamienic mieściła się jej siedziba. Poznałam to chyba za dużo powiedziane. Usłyszałam o niej, dwa razy zajrzałam do środka i na tym skończyła się moja przygoda. Myślę, że stało się tak, ponieważ były to moje poczatki sl i bardzo zachłysnęłam się możliwościami zwiedzania, zabawy, poznawania ludzi. Gdy Kraków został usunięty z map SL, chcąc nie chcąc pomyślałam, że podobny los spotkał Academię. Moim błędem było to, że nie starałam się w żaden sposób potwierdzić tych przypuszczeń. I tak w zeszłym roku przypadkiem trafiłam do simu, w którym aktualnie znajduje się Academia. 

Od tego czasu staram się w miarę możliwości uczestniczyć w wykładach prowadzonych przez Sidey'a Myoo. Wykłady w Academii Electronice odbywają się regularnie w poniedziałki o 21.00 przez cały rok akademicki i są wykładami otwartymi. Głównym tematem spotkań jest środowisko elektroniczne przedstawiane z wielu perspektyw i w wielu aspektach.
Wykłady są interaktywne. Oczywiście głowna rolę pełni Sid, który przy pomocy opcji voice wykłada dany temat. Uczestnicy spotkania mogą komentować i zadawać pytania na czacie lokalnym lub włączyć się do dyskusji na koniec wykładu.

Postanowiłam opowiedziec w kilku zdaniach o Academii, ponieważ wiem, że jest wiele osób, które o istnieniu Academii nie mają pojęcia. Nie czesto mamy możliwość brać udział w bezpłatnym wykładzie, popijając kawę w domowym zaciszu, dlatego warto skorzystać z możliwości jakie daje SL a w nim Sidey Myoo.


Musze przyznać, że frekfencja na dzisiejszym wykładzie bardzo mnie zaskoczyła:) (zobaczcie na zdjęcie mini mapki). Oby tak dalej! I przede wszytskim, wielkie podziękowania dla osoby, bez której Academia Electronica przestałaby istnieć - Sidey'a Myoo. 

Odsyłam do strony internetowej, gdzie dowiecie się wszystkiego o Academii Electronice.
Do zobaczenia w przyszły poniedziałek o 21.00!

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy