Ciekawe miejsca

Cegła

11/08/2011Wer


- Witaj Weronika
- Cześć Wera
- Hey
- Witaj Wer
- Dołączysz do nas?

Nie jest to dokładnie skopiowana rozmowa  ale właśnie tak mniej więcej zostałam  przywitana, gdy pierwszy raz pojawiłam się w pubie CEGŁA.  Przyznaję, dawno nie czułam się tak mile widziana w polskim miejscu. Było to bardzo pozytywne zaskoczenie, szczególnie, że z moich własnych doświadczeń wynika, iż Polacy w SL mają spory problem z witaniem się.


Zauważyłam np., że są osoby, które 2swiat ustawiły sobie, jako miejsce startowe. Najśmieszniejsze jest to, że mijam się z tymi osobami w 2swiecie nawet kilka razy w tygodniu a niektórzy z nich jeszcze ani raz nie odpowiedzieli na moje „cześć”. Hmm…może wyglądam jakoś odstraszająco O.o.

Wracając do mojej wizyty w Cegle…
Local ciągle zapełniał się nowymi wiadomościami. Nieprzerwanie trwała tam rozmowa na luźne tematy. Wątek konwersacji na tyle otwarty, że każdy nowo przybyły spokojnie mógł dorzucić coś od siebie, nie obawiając się, że jego wypowiedź po pierwsze zostanie zignorowana przez innych, po drugie zbombardowana falą nadchodzących gesturek. Tak! Gesturek w tym miejscu nie znajdziecie! (uff;)). Sama nie uczestniczyłam aktywnie w rozmowach na lokalu, ponieważ jak najszybciej chciałam dotrzeć do właściciela miejsca i dowiedzieć się o „Cegle” jak najwięcej. I udało się. 


Właścicielami tego miejsca okazali się Mikołaj Toocool i Ka Sabra (Toocool) – jak mi się wtedy wydawało obce mi awatary. Ale nic bardziej mylnego. Późniejsza rozmowa wykazała, że Pana Mikołaja miałam przyjemność poznać dobra chwilę temu. Jaki ten sl mały;).
A teraz informacje z samego źródła. Mikołaj był na tyle miły i zgodził się opowiedzieć o pubie i nie tylko.


Ale zanim oddam głos Mikołajowi, mały komunikat do wszystkich sl-owych sceptyków i niedowiarków: w sl również można spotkać swoją drugą połowę a następnie szczęśliwie związać się z nią w pierwszym życiu! Właściciele Cegły są tego idealnym przykładem! Wszystkiego najlepszego i powodzenia dla Was w sl i przede wszystkim w rl:).


A teraz już sam Mikołaj:

CEGŁA – pomysł:
Mikołaj Toocool: Hmmm... Chyba trochę z nudów. Kiedy na początku przygody na SL poznałem moją obecna żonę, mięliśmy własny kącik w postaci domku i kawałka landu. Sprawy tak się potoczyły, ze mieszkamy obecnie (od 10 miesięcy) razem w RL:), wiec stwierdziliśmy, ze dom w SL przestał nas już "bawić”:). Skoro mamy siebie, to w SL nadszedł czas na spotkania z dobrymi znajomymi a także na poznawanie nowych, ciekawych ludzi. Tak właśnie narodził się pomysł na otworzenie pubu;). Cegła powstała z tego, co mieliśmy w inventory. Jak się okazało, niektórym przypomina klimatem Smelly Cat (niestety już nieistniejący). Bardzo mnie cieszy, kiedy ktoś tak twierdzi, ponieważ sam niejednokrotnie odwiedzałem Smelly i jestem pełen szacunku dla Adamusa i osób tworzących Smelly Cat.

CEGŁA – nazwa:
Mikołaj Toocool: Po zbudowaniu "pierwszego wcielenia" pubu siedliśmy i zaczęliśmy się zastanawiać nad nazwa. Po jakimś czasie zwróciliśmy uwagę na texture, jaka znajduje się na ścianach budynku... Oczywiście to textura ściany ceglanej:). Pomysł na nazwę "Cegła" bardzo mi się spodobał, ponieważ w RL w miejscowości gdzie mieszkam jest również wspaniały pub pod tą nazwą...:)

CEGŁA – muzyka:
Mikołaj Toocool: Lata 80e, 90e, biesiady rockowe, ogólnie rzecz biorąc muzyka, przy której można zarówno dobrze się bawić, jak i spokojnie pogawędzić. Taka muzyka jest dobra do wszystkiego:). Druga sprawa, dajemy możliwość pobawienia się w SL przy czymś innym, niż tzw. "umcyk umcyk" :).

CEGŁA – plany:
Mikołaj Toocool: Początkowym założeniem było stworzenie miejsca do spotkań ze znajomymi. Cegła miała być miejscem wspólnych "pogaduch" do świtu. Jak się okazało po kilku dniach od ponownego otwarcia pub zyskał już grono sympatyków, "stałych bywalców”, co oczywiście niezmiernie nas cieszy:). Otrzymujemy rożne sugestie organizacji ciekawych imprez. W tej chwili jesteśmy na etapie zbierania kontaktów do osób grających w RL na rożnych instrumentach, może nawet śpiewających, które wyrażą chęć dania pokazu swych umiejętności w SL. Zgłaszają się również Dj-e, którzy wyrazili chęć prowadzenia imprez (oczywiście w odpowiednim klimacie). Myślę wiec, że w przyszłości atrakcji nie zabraknie.:)

CEGŁA – długodystansowy projekt?
Mikołaj Toocool: Kiedy pierwszy raz otworzyliśmy Cegle, niestety sprawy w RL przybrały nieoczekiwanego zwrotu. Z powodu przeprowadzki i braku dostępu do sieci musieliśmy zamknąć pub. Teraz mogę powiedzieć, że jeśli zdrowie pozwoli i ponownie życie nas nie zaskoczy, pub będzie istniał 100 lat i jeszcze jeden rok.;)
Jeśli chodzi o polskie miejsca, ich istnienie i podejście niektórych ludzi to pozwólcie, że nie wypowiem się na ten temat...

CEGŁA – dla kogo?
Mikołaj Toocool: Dla prawie każdego. W pubie jest luźna atmosfera i czasem zwłaszcza w nocy dzieją się tutaj bardzo "dziwne" rzeczy;). Lecz niestety nie każdy potrafi zachować granice. Jednym słowem, nie będziemy tolerować chamstwa i "gesturkowiczów".
Dziękuję i pozdrawiam,
Mikołaj Toocool



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dokładnie tak samo się czułem od pierwszej wizyty w tym klubie. Świetna atmosfera jestem codziennie.
    dominick

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy