Zakupy

Uwielbiam chusty

11/22/2011Wer

Niektórzy nazywają je apaszkami a jeszcze inni szalami. Ja uwielbiam je wszystkie! Zauważyłam, że w Second Life to produkty z wyższej połki. Po pierwsze, tych naprawdę pięknych jest bardzo nie wiele. Po drugie, jak już się w którejś zakocham, okazuje się, że kosztuje tyle, ile dajmy na to włosy od mojego ulubionego kreatora, czy całkiem niezły ciuch. A to jednak za dużo ,jak na cenę akcesoriów. Dlatego bardzo i to bardzo ucieszyłam się, gdy przy okazji któregoś z huntów trafiłam do Zeerys. Jest to stosunkowo mały sklep z akcesoriami różnego typu. Ale bez watpliwości w szalach się specjalizują. Ceny, cóż, niskie nie są. Ale jeśli dobrze się porozglądacie, zauważycie, ze z kazdej linii jeden kolor można dostać po obniżonej cenie (bardzo atrakcyjnej).



Skin - Al Vulo, DIMH3, 0L$
Dress - Ducknipple, DIMH3, 0L$
Bag - Indyra Originals, DIMH3, 0L$
Scarf - Zeery, 5L$

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy