Zakupy

Sukienki...

12/02/2011Katiusza

Witajcie!
Daaaawno tu nic nie pisałam, ale postanowiłam pokazać wam co udało mi sie złowić w świecie. Mam nadzieje, że coś przypadnie wam do gustu.
Na wstepie chce was poinformować, iż sklep India Rose niedługo ulegnie zamknęciu, więc to jedyna okazja by zrobić tam zakupy... tymbardziej, że mają tam 50% obniżki!
Zapewne wiekszość z was zna sklep z włosami Truth, nie wiem jednak czy wiecie, że sklep ten ma sektor ze starszymi, przecenionymi na 125L$ modelami fryzur. Włoski, ktore mam na sobie na zdjęciach poniżej, wyhaczyłam właśnie tam.
Na koniec, z racji, że dziś piątek, a co za tym idzie kolejna okazja by uczestniczyć w Fifty Linden Friday, chce wam zaprezentować klasyczną, mała czarną.



Zdjęcie pośrodku:
Sukienka:  *League* Suede Wrap Dress -Black (Fifty Linden Fridday)
Buty:Bax Prestige Boots Black Leather

Zdjęcia zewnetrzne:
Sukienka:~*INDIE ROSE*~ Silk Pantsuit {Pink}
Buty:Maitreya Shanti Silver
Włosy: Truth Nikhita 2 -  blondes


Udanych zakupów i pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy