Zakupy

.... dalsza część ZombiePopcorn Hunt

2/03/2012Patina



Jak widać na jednym polowaniu się nie skończyło, po chwili gdy tylko wypuściłam wczorajszy post postanowiłam dalej szukać. Jednak mam lenia totalnego lenia, i raczej nie zdołam znaleźć wszystkich popcorn-owych paczek. I nie ukrywam, że powodem jest sesja i dwa egzaminy, które mnie czekają tego weekendu. Pozdrawiam was wszystkich drogich studentów, którzy zapewne jak ja układacie na półkach w szafie ( ja nawet kolorystycznie) lub czyście szuflady w biurku byłe się nie uczyć i tym samym uświadomić sobie kompletny brak nie wiedzy...
No to do następnej sesji ! ^^

Hair - [e] Over NEW RELEASE MESH
Sweater -  ZPH ::LC:: Lethal Couture #84

Gawdy Ring  - ZPH PIDIDDLE #27
Skirt - Le Lolo  NEW RELEASE 
Tights - Izzie's  150l$ FAT PACK
Shoe - ::LC:: Lethal Group Gift FREE

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy