Zakupy

The Secret Store

3/07/2012Patina



Dziś z samego rana ( około 13:00 czasu polskiego ) zostałam zaskoczona nowym prezentem grupowym od ::Exile:: Bring. Przez resztę dnia zastanawiałam się co zrobić by nie zmarnować ich "niewinności". Udało mi się odnaleźć sukienkę pochodzącą z The Secret Store, którą możecie dostać po dołączeniu do tablicy subskrypcji. Resztę dodatków takich jak książka czy okulary to starocie z mojej szafy, tym samym udało mi się spełnić moje oczekiwania. Teraz śmiało mogę powiedzieć, że tęsknie za czasami szkoły, beztroskiego życia, a jedynym obowiązkiem było nauczenie się na sprawdzian lub odrobienie lekcji  :<

Hair - ::Exile:: Bring it On!:Frosted(Group Gift)
Glasses - -NALA-*Color Bomb* 9 (No FREE)
Dress - Subscriber Gift - The Secret Store - Lullaby Dress - Cobalt ( FREE)
Books - LISP - (10L$) 

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy