No to na hipster-kę...

4/27/2012Patina


Dziś postanowiłam przestawić ubranka, które w mniejszy lub większy sposób kojarzą mi się z stylem Hipster-skim ...Fryzurę znalazłam już dawno temu, czekała na odpowiedni moment i jak widać nadszedł jej czas. Bluzka na pierwszy rzut oka - bluzka. Jest tak naprawdę sukienką i przez zwykłą możliwość rezz, kilka zmniejszeń, małych poprawek i po chwili mamy śliczną bluzeczkę. Spodnie trochę piżamowe można przyjąć, że dresowe są darem grupowym i myślę że można świetnie je skompletować z wieloma kompletami. 
Buty do nich chyba się nie przekonam jak również do ceny jaką za nie wyłożyłam,
 na obrazku projektanta były cukierkowo śliczne, a naprawdę wg mnie są dziadowe :/
 Jednak są to buty unisex i może ktoś lubi taki styl wówczas zapraszam...
ps. Skóra nie jest darmowa aby dołączyć do grupy trzeba zapłacić wstęp 300L$ 

Hair - tram  A330 hair / Group Gift
Skin - (MC): Shapira - 2012 
Sweater ( Dress )  - = Hal*Hina = mini onp -04- [purple] / Group Gift
Pants -.:: [F]uchOn ::. Mesh Pants Group Gift April
Boots - . S H I - Fabrik Lace-Up (Dirty Rose) COLLABOR88 (188L$)

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy