Zakupy

Nie ma to jak zakończyć i rozpocząć dzień postem:)

12/10/2012Wer

Eh ten sl. Trochę się wczoraj zagadałam i zamiast dwóch postów oblogowałam tylko jeden. Więc ciąg dalszy teraz. 
Byłam wczoraj w Collabor88. Udało mi się wbić mimo ciągłych komunikatów "region full". Ależ tam tym razem wysyp pięknych rzeczy. Najbardziej wpadły mi w oko sukienki i kilka sweterków. Postanowiłam wszystkiego na raz nie kupić, żeby mi się zwyczajnie nie znudziło;) Więc ciąg dalszy z Collabor88 nastąpi. Niżej sukienka w kolorze pastelowego różu oraz pierścionek z różowym kamieniem. 


 Dress - Ingenue, 118L$, Collabor88
Ring - Noodles, 88L$, Collabor88

Jak zobaczyłam ten pierścionek to zaraz pobiegłam do szkatułki ze swoja biżuterią i patrzcie co znalazłam, podobny co?:)

You Might Also Like

2 komentarze

Formularz kontaktowy