Będzie różowo

1/10/2013Suzie

Witajcie!
To mój "premierowy" post, zatem pokrótce się przedstawię. W sl mój av nazywa się Suzana Magic. Można mnie spotkać w różnych dziwnych postaciach. Swój 1 post poświęcę wróżkom, ponieważ okazja do zdobycia ogromu magicznych stroi jest niezwykła.
Czaiłam się na tą sukienkę z rok!
Kiedyś sklep Angelwing sporo ze swoich stroi udostępniał na tablichach Midnight mania. Zaglądałam tam wytrwale co jakiś czas czekając na swoją wróżkę.. 
Niestety nie było mi dane.;) Doczekałam się dziś. Kreatorka postanowiła obniżyć cenę swoich wszystkich kostiumów do zaledwie 25ls. Zanim jednak porwiecie się na wygrzebanie drobniaków polećcie na górę sklepu.. Ponieważ tam większość stroi jest za darmo dla grupy Angelwing. Wpisowe co prawda kosztuje 50ls ale moim zdaniem to słuszna inwestycja.;)


Ten przeuroczy motel, który rozsiewa w okół avatara magiczny pyłek.. (co by poziom zadowolenia avka wzrósł maksymalnie;p) również dołączony jest do stroju.;)

Outfit/ Strój -  Angelwing Pink Naerose Set - Group Gift/ Prezent Grupowy


You Might Also Like

4 komentarze

Formularz kontaktowy