Ciekawe miejsca

Let's chill po polsku

1/06/2013Wer



Dawno nie pisałam recenzji miejsca a tym bardziej miejsca polskiego. Co zrobić, skoro podczas rundek po polskich parcelach nic nie rzuca się w oczy. Tym bardziej miło mi było odkryć Chillout Room. I teraz kilka rzeczy, które od razu przykuły moją uwagę. 

Po pierwsze, ogromna dbałość o detale, czyli spora ilość przedmiotów drobnych i nieużytecznych;) ale wnoszących bardzo dużo do pomieszczeń; tak, tak, w sl o drobiazgach się zwykle zapomina (wyjątek – Piwnica! I chwała jej za to). Wracając do Chillout Room-u… po drugie, zainteresowała mnie lista osób zbanowanych;),  a po trzecie sam właściciel. Właściciel, który podczas mojej pierwszej wizyty w tym miejscu miał 2 tygodnie, oraz który sam o sobie pisze, że „nie jest nowy” (moje wolne tłumaczenie, jako iż wpis w języku obcym;)). I tak Wer spędziła wieczór na myśleniu. Właściwie powinnam być temu Panu wdzięczną, bo w końcu zmusił mnie do wysiłku umysłowego, pewnie mu nawet kiedyś za to podziękuje.

W zasadzie powinnam też zacząć od tego, że Chillout Room ma formę mieszkania, czy apartamentu, jak by to sam autor powiedział. To taki duży kwadrat podzielony na pokoje. Zjecie tam pizze, zagracie w pokera, napijecie się kawy (o i tutaj twórca zapunktował;)), zapalicie cygaro, obejrzycie panoramę miasta lub zwyczajnie posłuchacie muzyki.  Na stream-ie oczywiście chill out w czystej postaci. 

Żeby nie było tak kolorowo… nie przepadam za zdjęciowymi panoramami. Są sztuczne i jak dla mnie więcej uroku zabierają niż dodają ale z drugiej strony chyba rozumiem co autor chciał nią uzyskać więc bardzo nie krytykuję.











A na koniec, jako, że już jesteśmy w klimacie chill out-u: Breathe i Telepopmusic. I dziękuję tym którym dziś Google pomogło ten kawałek odszukać;)
Pozdrawiam,
Wer


You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy