W deszczu

2/23/2013Wer

Dzień dobry:) Nawet bardzo dobry! Mam wreszcie wolny weekend i nikt nie jest w stanie zepsuć mi humoru, nawet małe przeziębienie. W końcu miałam czas chwile pogawędzić z Katią (czego bardzo mi brakowało przyznaję), wczoraj wieczorem nawet zajrzałam na trochę do Piwnicy! Drodzy Piwniczanie, wybaczcie mi moją ostatnią nieobecność. Poprawie się, obiecuję. Leonku, niedługo prześlę moją texture na konkurs! ;)

A teraz do rzeczy:) Ołówkowa spódnica i koszula z żabotem  to prezent z huntu ze sklepu DandelionWine. Szukajcie dwóch serduszek pod kanapą. Jeśli nie podoba się Wam kolor bluzki to nic nie szkodzi. Kreatorka dołączyła hud, który pozwala zmieniać wzór i kolor. 

Udanego weekendu:)

Outfit - Skirt & shirt - 0L$, DandelionWine, MAH #53
There is a hud attached so that you can change the shirt color. 4 patterns to choose from as far as I remember.

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy