Know How

Zdjęcia - Światła!

3/01/2013Patina

Dostałam parę im -ów w sprawie zdjęć robionych w sl. Mianowicie o kąt padania światła, dlatego przestawiam mały samouczek ^^



Wybieramy swoje ulubione światło, ja wybrałam dla przykładu Places Abracadabra.
Gdy nie odpowiada nam pozycja słońca tak jak wyżej na zdjęciu, (cień jest przed obiektem, a raczej chcemy by był za). Kierujemy się do nowej funckji w najnowszym Firestorm - Fotograf.


Błędem jest zmiana pozycji słońca w szybkim strojeniu, bo zmienia ono nie tylko pozycje słońca, ale również niebo. Jak sami zapewne zauważyliście niebo jest niebieskie i blade, a nie jak w wybranym przeze mnie  Places Abracadabras - łosiowe i dość mocno zachmurzone.


Jak wspomniałam wcześniej wybieramy Fotograf, następnie Edycja ust nieba, i jak wskazuje strzałka na obrazku dobieramy odpowiedni kąt. I w ten o to sposób pozostaliśmy przy wybranym niebie jednak tym razem cień jest za obiektem, czyli nasze oczekiwania zostały spełnione. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy z zdjęciami.



You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy