Zakupy

Zakochana po uszy

7/02/2012Wer

Zobaczyłam tę sukienkę i zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jest prezentem grupowym z FaMESHed - eventu, podczas którego kreatorzy sprzedają nowo stworzone meshowe produkty. Sukienkę otrzymałam w kilku rozmiarach, więc z łatwością dopasowałam ją do kształtów Wer. Sukienka ma jedną wadę, spory dekolt. Spory do tego stopnia, że może pokazać za dużo. Mój ulubiony skin z Al vulo niestety nie nadawał się w tej sukience do zdjęć;) ale skin marki Illusory już tak. Włosy to mój nowy nabytek z Truth. Wczoraj Katia dała mi cynk o imprezie urodzinowej w Truth District. Wiele sklepów w Truth District ma z tej okazji obniżki. Mnie najbardziej zainteresował oczywiście sklep Truth. Wszystkie paczki kolorów kosztują tam 100L$. Miałyśmy z Katią sporo szczęścia, bo jak się okazało teraz można skorzystać z obniżek jedynie z tagiem grupy truth district. A dołączenie to niestety 300L$. Ale jeśli ktoś chciałby odświeżyć swoją fryzurową szafę to mimo wszystko warto.

Dress - FaMESHed, group gift, 0L$
Hair - Truth, Truth District, 100L$

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy