Zakupy

Szalone zakupy - Druga runda...

9/14/2012Patina

Dlaczego szalone ?
Wczorajszego dnia wybrałam się na zakupy, moim głównym celem był skin od IT GIRLS.
Powoli przymierzałam DEMO zachwycając się realistycznym wyglądem. Moją uwagę przykuł skin - Kiki, piękne smutne oczy i delikatne usta naprawdę mnie olśniły. Jednak nie była bym sobą gdybym spoczęła na jednym, zaczęłam oglądać dalej ...
I przez zupełny przypadek kupiłam skin, którego nawet nie przymierzyłam.
Postanowiłam napisać do kreatorki o moim błędzie licząc na jej wielkoduszność.
Annie Jolifaunt okazała się być lojalna wobec mnie i ofiarowała mi wcześniej wybrany skin, za który jeszcze raz bardzo dziękuje !!!


Skin - ITGIRLS - KiKi Skin / Tan ( No FREE )
Hair - [LeLutka]-BLAKE hair - Fades Natural ( No FREE )
Top/ Boots - SHH - 38 - Pirate Arts ( Hunt FREE )
 Pants - =PIA= Box MESH skinny leather pants black ( Group Gift FREE)


Skin - ITGIRLS - Sui Skin / Summer ( No FREE )
Hair - !lamb. Falling (Mesh) - Ombre & Root Pack ( No FREE )
Outfit - =PIA= ( Group Gift FREE )

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy