Zakupy

♥ Chloe

11/10/2012Wer

Ok, więc na poczatku z góry przepraszam za jakość zdjęć. Za chiny ludowe nie mogłam sobie dziś poradzić z grafiką. Ale mimo braku ostrości myślę, że nie trudno zauważyć, jaka ona jest piękna!;)
To nowa, cieplutka jeszcze meshowa głowa ze sklepu Logo. Powiem szczerze, obawiałam się jak będzie leżeć, czy nie będzie się odznaczać itd ale leży i wygląda idealnie. W paczce dostaniecie 5 odcieni. Do tego kilka shapów, kilka skinów pasujących do każdego odcienia skóry. Pozatym, tatuaże na umięśniony brzuch, na poślądy;) i kilka rodzai biustów i ponad 10 rodzai sutków. Nie wiem kto przywiązuje taką wagę do sutków ale gdyby ktoś był wybredny.....;)

Oczywiście to nie koniec wymieniania. Otrzymacie również meshowe zęby, rzęsy (w kilku kształtach), ponad kilkanaście kolorów oczu, oczywiście oczy meshowe, meshowe brwi w wielu kolorach, kilka rodzai nosów i całą masę make upów: cienie, szminki, róże do policzków.

Natomiast coś, co daj mi największą frajdę to hud do mimiki twarzy. Możemy być naturalnie złe, przestraszone, seksowne, wesołe itd. Naturalnie, ponieważ te miny nie rozciągają nam brwi, ust, czy oczu, jak to bywa przy standardowych hudach.

Jedyne czego mi brakuje to baza do włosów:/ Niestety z tą głową o fryzurach typu up-do mogę jedynie pomarzyć.

Podsumowując, rzadko zdarza mi się wydać jednorazowo tyle lindenów na Weronike ale tym razem nie mogłam się powstrzymać i nie żałuję, Serdecznie polecam wydać te 2,499L$ w Logo.



 


You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy