Zakupy

Wiewóra

2/26/2013Suzie

Rany! Jak ja kocham rudy... To jest jakaś obsesja.. Ostatnio porwałam się na genialną tunikę w rl.. Pal kij że 2 rozmiary za duża... ale idealnie ruda.;D Szczerze zazdroszczę każdej dziewuszce z rudą głową.. Generalnie staram się akceptować siebie mimo wszystko... ale wiele bym oddała za 2 długie rude warkocze.;) Jeżeli chodzi o sl.. Nie lubię meshy.. Jednakże postanowiłam trochę unowocześnić moją szafę.. przeleciałam chyba większość możliwych sklepów nie znajdując niczego godnego. (według mnie) W końcu jednak trafiłam do ploom! Od niedawna to mój nowy ulubiony sklep!.. Znalazłam tam prawdziwie rudą wiewiórczą kitę, w której się absolutnie zakochałam! To też chwalę się nowym nabytkiem.;)

Co do sukienki.. Również w moim stylu.;) To stary gift huntowy. Na szczęście ciągle dostępny w sklepie do kupienia.. Szczerze uważam że warto w nią zainwestować jeżeli ktoś lubi takie cuda jak ja.;p


Hair: Ploom Peyton (not free)
Dress: Sassy Blossom dress (not free)

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy