Ciekawe miejsca Zakupy

Nowa Neva River

9/07/2013Wer

Pamiętacie Neva River? Krajobraz pięknych klifów i piaszczystych plaż? Jeśli nie pamiętacie to może to i to lub to wam nieco przypomni.
Szukałam dziś ciekawej lokalizacji do zrobienia zdjęć i koniec końców nie znajdując nic, co jakoś wyjątkowo by mnie zainspirowało postanowiłam wrócić właśnie do Neva River. Bardzo zdziwiłam się zastanym widokiem. Sim został zupełnie zmieniony ale wcale nie na gorsze. Teraz zgodnie z porą roku zrobił się bardziej jesienny, białe letnie domki zamieniono na szare, stylowe chatki, przybyło gadżetów i miejsc do siedzenia i wypoczywania. Niezmienne są natomiast wysokie klify i owieczki:). No więc zauroczona nowym wystrojem Neva River zdecydowałam rzucić apart w kąt i zabrać ze sobą kamerę. Niżej rezultat a jeszcze niżej opis ciuszków.




Sweater + pants - Ricielli Vlient's Birthday Hunt 15L$ each
Belly jewelry -  MishMash, 89L$

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy