Tu mówie ja - Wielki Maharadża Second Lajfa i nie tylko

4/14/2015Misterio76

Witam serdecznie, tu mówie ja. Nie napiszę kto bo chyba wiadomo. Wiadomo również, że mam układy i ładnym laskom załatwiam kontrakty nie tylko w Dubaju. Wykorzystując to poprosiłem
jedną z moich "koleżanek" o drobną przysługę polegającą na nakręceniu krótkiego filmiku.
    Zapomniałem jej napisać, że chodzi o 2swiat i wysłała mi filmik, którego tutaj nie mogę opublikować. Po kilku słowach wyjaśnienia  Hannah, bo tak się nazywa moja dobra znajoma
nakręciła też krótką  reklamę naszego bloga. Niestety w swojej niewiedzy zapomniała wspomnieć
o naszej kochanej blondynce ( nie mam na myśli siebie ) Patinie Edwardstone no i co chyba gorsze
zapomniała włączyć wymaganych we wpisach na blogu cieni.   Pozdrawiam gorąco fanki.

To pisałem Ja.

P.S.

Jak ktoś nie wie, że ja to ja, to ma w ryło.


You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy