Plotka

Linden Lab wprowadza "portal" społecznościowy dla rezydentów Second Life

7/02/2011Wer


Linden Lab niedawno uruchomił wersję beta internetowego, społecznościowego portalu dla użytkowników Second Life.  Na pierwszy rzut oka przypomina coś na kształt facebooka. Daje możliwość wystawiania statusów, komentowania profili znajomych, wprowadzania zdjęć, czy informacji na temat naszych awatarów. Podczas gdy na facebooku możemy "polubić komentarz,  status, czy zdjęcie, tutaj możemy  "pokochać" wypowiedź naszego znajomego. 
Poniżej przypadkowy profil.


Decyzja Linden Lab o stworzeniu portalu społecznościowego dla awatarów napewno ma wiele wspólnego z blokowaniem fikcyjnych  kont przez władze facebooka, który walczy z plagą wirtualnych profili już od przeszło dwóch lat.

Jak już wspominałam to narazie wersja beta, więc bugi są nieuniknione. Pierwszym, który zauważyłam było dość już przeterminowane zdjęcie profilowe:). Widniało w mojej zakładce 2nd life około trzech lat temu:). Podobnie lista znajomych wydaje się już nieco przestarzała. Po dłuższym przeglądaniu zorientowałam się, że nawet moja 1st life picture, podobnie jak moje grupy pochodzą z okresu sprzed kilku lat. Muszę przyznać, że była to dla mnie interesująca podróż w przeszłość:).

Aby wypróbować i sprawdzić swój profil, kliknij tutaj i zaloguj się na swoje konto.

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy