Zakupy

Mesh jak dla mnie bajka !

1/05/2012Patina

Witajcie drogie czytelniczki i czytelnicy...
Dziś postaram się zaprezentować moją wiedzę na temat ubrań, akcesoriów które zostały wykonane z meshy. Z góry chce nadmienić, że rzeczy prezentowane nie są formą reklamową,
a jedynie ukazaniem możliwości jakie niosą za sobą wcześniej wspomniane mesh-e.  Większość z was ma już zapewne jakąś orientację na ten temat, jednak często ktoś pisze mi na im zdania typy- jesteś przezroczysta, masz jakieś klocki na sobie. Wtedy staram się wytłumaczyć, że to nie moja wina tylko przeglądarki z jakiej ktoś korzysta. Nie przejmując się tym czy ktoś widzi czy nie widzi mesh – wpadłam po uszy w szaleństwo zakupów oraz poszukiwań marek, które tworzą mesh-e. Jak dla mnie to przyszłość dla kreatorów jak również zmniejszenie lag przez mniej primowe rzeczy- ale do tego długa droga.
Jasne, że są minusy mesh np.ubrania, włosy, buty powinny zawierać APLHA- [tektura umożliwiającą zakrycie ciała- (wcześniej znane jako Invisibility Prim)]niestety  może być powielana ( za pomocą add) tylko na dwóch przeglądarkach - SL Viewer 3 jak dla mnie średnio dobrej i mało komunikacyjnej, a druga to  Firestorm też nie bardzo przypadła mi do gustu – taki trochę misz masz. Więc gdy chcemy mieć kilka ubrań z mesh, które mają Aplha, a wydaje mi się, że większość osób na second life korzysta z Phoenix mamy problem.
Oczywiście można znaleźć sposób na noszenie kilku meshy, co otwiera furtkę na ostatnią przeglądarkę - Phoenix!  No to sposób-> zanim naprawdę zdecydujecie się na zakupienie jakiego kolwiek mesh. Upewnijcie się czy aplha jest mody lub czy zawiera tekture. Wtedy najzwyczajniej w świecie tworzy się  nową alphe, w której odpowiednio wkładacie tektury alph. Lower Alpha, Upper Aplha Head Alpha itd. Jednak nie każdy kreator przygotował się na tą ewentualność, wtedy można grzecznie poprosić o mody aplha lub texturę. Ale zapewne sami wiecie, że nie każdy kreator odpisuje na tego typu wiadomości. Dlatego aplhe można zrobić samemu bez większych umiejętności manualnych. A tu przykładowy link -> http://www.youtube.com/watch?v=mm_BI9PZt50
Poniżej dwie przeglądarki, które również obsługują mesh jednak nic nie mogę na ich temat powiedzieć, ponieważ nie miałam okazji skorzystać. Proszę o dzielenie się opiniami na temat przeglądarek, może to ułatwić „życie” wielu osobom.
- Singularity 1.6.0.3 (exactly like Phoenix)
- Kirstens S21


 Cloth/ Shoe - [celoe.   {mon tissu} (mesh, sculpt)
 Hair - 1. /Wasabi Pills/  ( mesh)   2-3. - Lelutka ( sculpt, prim)
Pose - Frozen

You Might Also Like

2 komentarze

Formularz kontaktowy