Plotka

Czołem !

3/19/2011Anonimowy

To ja Karo !
W Second Life funkcjonuje oczywiście pod innym nickiem, ale to już wiecie. Chcemy pozostać anonimowi do samego końca :) Moja serdeczna koleżanka Milla ma bzika na punkcie zakupów. Przebieranki to jej ulubione zajęcie. Widzę, że jej posty odnośnie mody rosną w zastraszającym tempie :) Nie mogę być gorsza ;)

Na samym początku pragnę zaznaczyć, ze nie jestem aż tak dobra w pisaniu jak reszta blogowiczów. Ale swoje zdanie mam ;) i chciałabym czasem podzielić się nim z Wami. Moje spostrzeżenia na temat życia w naszym pikselkowie nie maja byc złośliwe czy też uderzać w konkretne osoby. To są tylko moje luźne refleksje. Mam nadzieje, że nikogo tym nie urażę. Takie moje plotkowanie na różne tematy. Te większe i te malutkie :)
Chociaż nie ukrywam, ze wole być szczera niż miła ;)
Pozdrawiam Karo :)

You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy